Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#branded content

HVG Extra Business Business magazin

Hogyan szerezzük vissza a kontrollt a rólunk folyó beszélgetések felett?

A megnyerő tartalom segíthet pozitív irányba befolyásolni a márkáról szóló beszélgetéseket, és ezzel a cégek a kontrollnak legalább egy kis szeletét visszaszerezhetik az önjáróvá vált online felületeken – mutat rá Andrew Canter, a Branded Content Marketing Association (BCMA, Márkázott Tartalmak Marketingszövetsége) globális ügyvezetője. Interjú.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Mi köze di Capriónak a tudatos vásárláshoz?

Fogyasztóként szeretjük azt gondolni magukról, hogy racionálisak, megfontoltak, talán még tévedhetetlenek is vagyunk, és nem reklámok hatására hozzuk meg vásárlási döntéseinket. Valóban így működik a világ? Képes lehet egy márka úgy értéket közvetíteni, hogy közben érzelmileg is hat a „racionális fogyasztóra”? Fodor Tamás, Off-beat! Roar concepts ügynökség vezetője szerint a válasz egyértelmű igen.

Lázár János öt pontban foglalta össze, hogy ki számít normálisnak Magyarországon

Lázár János öt pontban foglalta össze, hogy ki számít normálisnak Magyarországon

Több órán át zajlott a licitháború a Tunsgram gyár gépsoráért

Több órán át zajlott a licitháború a Tunsgram gyár gépsoráért

A cégek ugranak mindenre, ami ingyen van vagy olcsó – okoznak-e földrengést a céges flottapiacon a kínai autók?

A cégek ugranak mindenre, ami ingyen van vagy olcsó – okoznak-e földrengést a céges flottapiacon a kínai autók?

Trump körülnézett a világban, és egyelőre tetszik neki, amit lát

Trump körülnézett a világban, és egyelőre tetszik neki, amit lát

Mitől gyullad be az aranyér?

Mitől gyullad be az aranyér?

Ittasan, bedrogozva akartak ralizni, a verseny előtt lekapcsolta őket a rendőrség

Ittasan, bedrogozva akartak ralizni, a verseny előtt lekapcsolta őket a rendőrség

Fotó: Konténerben kötött ki egy kigyulladt villanyautó Kajászón

Fotó: Konténerben kötött ki egy kigyulladt villanyautó Kajászón

A cégek ugranak mindenre, ami ingyen van vagy olcsó – okoznak-e földrengést a céges flottapiacon a kínai autók?

A cégek ugranak mindenre, ami ingyen van vagy olcsó – okoznak-e földrengést a céges flottapiacon a kínai autók?

Bezuhanást hozott a paneleknél az egymilliós lélektani határ

Bezuhanást hozott a paneleknél az egymilliós lélektani határ

A címlapról ajánljuk